27 dagars nedräkning


Idag ska jag ge mig hem till min lärare Annika för lite individuell mappgenomgång. Så i veckan har jag försökt sammanställa lite krokier, teckningar och arbeten som kan tänkas vara tillräckligt bra för att skickas in till Beckmans, eller kanske Nyckelviksskolan. Tungt som bara den är det så jag fasar lite för hur mycket frakten kommer gå på när man sedan ska skicka in det till Beckmans eftersom de prompt måste ha det inskickat trots att man bor i Stockholm och gladeligen skulle kunna komma dit med dem. Men vad gör man inte för det man brinner för? ^^

Det är inte lätt det här att välja ut sina bästa alster, dels för att det finns så himla mycket material att välja på, och mycket skräp samt att man blir väldigt självkritisk. Jag vill helst se att det är perfekt, eller så nära det bara går. Men samtidigt kan jag vara lite otålig ibland...

Nu börjar det dessutom bli lite ont om tid, eller ja det har det väl varit hela tiden, men nu är det verkligen påtagligt. Det är ju bara 27 dagar kvar nu!

0 comments:

Skicka en kommentar