Slutspurten


Igår gjorde jag två uppstoppade maneter och nu närmar sig slutet på nästan 3 månaders hårt slit, kreativ press, periodvis sömnbrist och allt det där som har med arbetsprover att göra, you name it. Jag sydde i stort sett hela dagen igår och var lite smått desperat framåt skymningen då det hade varit bra att fota toilen innan det blev mörkt. Det gick ju sådär. Men nu har jag åtminstone skickat iväg bilderna till print, och förhoppningsvis kan jag hämta upp dem imorgon, men man vet ju aldrig, jag lyckades krångla till det med ordern och beställde hemskickning. När jag väl insåg det skickade jag snabbt iväg ett mail till Crimson, för att sedan i förmiddags få ett mail om att min order var klar och hade skickats. Toppen på det hela kom alldeles nyss när jag får ett till mail där det står att mina bilder "förhoppningsvis" ligger kvar hos dem och går att hämta.

Förvirringen är total. 

Men det passar väl bara in med allting annat just nu. Jag är 10 pannåer kort och de är tillfälligt slut på Matton, min telefon har krånglat halva dagen (den är fixad nu ^^) och jag inser att mina skissböcker tar upp 75% av en kartong själva. Jag ska försöka klämma ihop det hela, men annars kan jag behöva ha tre kartonger till mina arbetsprover. Dock har jag bestämt mig för att totalt ignorera allt som har med utgifter till arbetsprover att göra med för tillfället. 

Bland det sista jag har kvar att göra nu är att försöka pussla ihop min portfolio, klistra namn på allting och försöka äta något annat än yoghurt med flingor ^^

0 comments:

Skicka en kommentar