It's finally over, or is it?

Då var det över. Tre månaders slit, sömnlösa nätter, press och prestationsångest är för stunden över. Nu finns det lite tid att andas och ta igen sig. Fast snart börjar nya utmaningar!

300 gem, 5 limstift, 49m dubbelhäftande tejp och x antal kasserade papper senare så är min ansökan till Beckmans klar och inskickad. Jag visar inte allt, för det är enormt mycket, och allt är inte så intressant, men jag visar det mest väsentliga för er här och nu.


Här är min kollektion till uppgiften Hållbart mode. Det är för långt att berätta allt om den, men den hade ett fokus på vatten, färg och material.


Kollaget.


Plaggskiss.


 Modeteckningar.





Detta är lineupen till uppgiften "Virtuellt & Verkligt" som jag valde att döpa om till "A Virtual Reality". Man skulle skapa en kollektion till ett modevarumärke och jag valde att göra min kollektion till Monki.


 Kollage.


 Mönster och Artwork.


Sedan kommer lite bilder från portfolion som ni inte sett innan.



Som sagt så var detta bara lite grann av vad jag skickade in, vilket var totalt 49 pannåer och 2 skissböcker. Nu är det väntan på ett besked som står på schemat imorgon. Har man tur så kommer man ju till intervju. Så jag får hoppas på det bästa helt enkelt!

0 comments:

Skicka en kommentar