Törnrosas hov


Är det någon som vet ifall det finns en ledig tjänst i Törnrosas slott? För jag hade inte tackat nej till all den där sömnen ska jag säga. ^^


Good news allihopa, jag har nu broderat det sista stygnet på kappan åt Anna i trean. Ni får en liten sneak peak av vad det är jag har suttit och gjort i lite drygt 100 timmar. Men det färdiga plagget får ni se om ni kommer på Beckmansvisningen på måndag! Biljetter går att köpa via ticnet och Beckmans hemsida. Jag är allt lite stolt över allt broderi jag gjort så jag kommer definitivt att vara där på en av visningarna.

Nu är det 100% fokus på mina egna arbetsprover. Som går framåt, men just nu väntar jag spänt på ett paket på posten som jag håller tummarna för att det ska hinna komma i tid bara. Här kommer lite fler förkastade teckningar och idéer sålänge.




0 comments:

Skicka en kommentar