We Love STHLM

Mitt uppe i allt arbeta med ansökningar måste man ha lite roligt också. Dagens roligheter kom tidigt, redan klockan 7 på morgonen med detta inlägget på bloggen We Love STHLM.


We Love STHLM är en livsstilsblogg som en på mitt jobb driver tillsammans med sina vänner och förutom att skriva om massa trevliga saker så har de även tävlingar varje vecka. Förra veckan skulle man skriva om sitt favoritplagg för att vinna förvaringsboxar från Smartstore. Självklart passade jag på att tävla eftersom smart förvaring är något som jag är i behov av. Just nu ligger alla papper i högar på golvet osv. Så jag valde att skriva om min balklänning så klart! ^^

Egentligen har jag ju redan visat bilderna på Moa från photoshooten, men dessa bilderna är Robins färdiga versioner som han fixade med. Väldigt fina måste jag säga! Du kan hitta fler av hans bilder här.

0 comments:

Skicka en kommentar