Building an office


Idag var jag och hämtade ut dessa fina förvaringsboxarna som jag fick av We Love Sthlm eftersom jag vann deras tävling förra veckan. De är stabila och bra myclet roligare att förvara saker i än min gamla mismatchade lådor. Nu kliar det i fingrarna på mig för jag vill fylla dem nu! ^^

Med tanke på hur stökigt mitt arbetsrum är just nu är det ju på sin plats att jag får organiserat det hela lite.



Sedan har jag införskaffat mig något annat som också är väldigt bra att ha, en ljuslåda! Det har jag ju haft på önskelistan länge så nu slog jag till. Det är ju perfekt när man ska göra plaggskisser m.m.

Jag började i alla fall så smått med att göra iordning lådan med markers. Nu ser det riktigt fint ut och jag hittar nästan bra, promarkers är lite svåra att förvara på ett bra sätt. Men tur är så har jag stenkoll (intalar jag mig) på vilka nyanser jag har och inte har.



 Här är "kontoret" från igår i någorlunda städat skick med teckningar på display för att försöka välja ut dem bra. Det är banne mig inte lätt, men någonting ska jag nog få ihop tillslut!

1 comments:

Anonym sa...

åh ett ljusbord!! fyyy tusan vad avundsjuk jag blir. jag brukar tejpa teckningarna på fönstret, men det funkar ju inte på natten när man vill teckna:P
//Johanna

Skicka en kommentar