Avslutning


Ikväll var det avslutning på Beckmans med alla klasserna. Det känndes lite synd att året är över, men nu får man ju kämpa på så att man får komma tillbaka i augusti och stanna tre år till!


Igår var det treornas examensvisning på Berns och självklart var jag där och förundrades över deras kollektioner. Annas kollektion var helt fantastisk och kappan som jag lagt ner så mycket tid på att brodera var super fin! Tyvärr fick jag inte någon bra bild på den för jag hade lyckats ställa in manuell fokus utan att märka det så allt är bara ett suddig blurr. Men jag är säker på att det kommer dyka upp bilder från visningen som är tagna av någon ordentlig person. Sedan kommer alla kunna se treornas examensarbeten under utställningsveckan som håller på mellan den 24-29e maj på Beckmans. Check it out!

0 comments:

Skicka en kommentar