Smått & gott


Höstrusket har smugit sig på med regn, blåst och är kylighet men jag är inte sen med att kontra det med halsdukar och vantar som ni vet. Jag tyckte till och med att det var dags att börja lite smått med svart chai te och några pepparkakor (bara för att det är så gott och jag vill hinna äta så många som möjligt innan jag dör! ^^)

Den annalkande hösten har även fått mig på pysselhumör och inte nog med att jag börjat på en entusiastisk stickning (som jag kommer berätta mer om längre fram) så har jag satt ihop lite halsband av blandade nya och gamla pärlor jag hade här hemma. Att pärla klingar dagis för mig och det är svårt att inte bli nostalgiskt när man hittar sin gamla glassbytta med pärlor ifrån när man var liten för plastpärlor med flygplan och båtar på är ju bara för söta.

0 comments:

Skicka en kommentar