Pysselidéer

Det verkar gå sådär för mig att komma på hur jag postar ett bloginlägg via iphone och samtidgt skicka med text och bild. Men det är ju inte värre än att jag gör om det. Om någon därute har ett tips så hör gärna av er! Stoff & Stil är en tyg & pysselaffär som öpnnade i Göteborg för ett tag sedan. Den har tidigare endast funnits i Malmö och sålt via postorder. Eftersom jag nu ändå var i krokarna bestämde jag mig för att ta en titt och handla lite pysseltillbehör. Det blev förutom det även ett vit prickigt tyg till min blivande regnkappa, en fin burk (dock från mitt gamla jobb, Belgiska Pralinboden) och ett oranget tyg till ett hemligt projekt. Kruxet med en prickig vaxduk helt i plast är ju att den är så otroligt känslig för veck och jag kommer ju garanterat ha fått endel av dem innan jag landar hemma i Stockholm igen senare ikväll.

0 comments:

Skicka en kommentar