Presenter och inspiration


Robin har äntligen landat här hemma igen och han hade med sig några riktigt fina presenter. Jag fick både ringar och örhängen som jag tänker använda flitigt ^^


Beckmans är så roligt det bara kan bli och det är svårt att hinna med att vara allt för kreativ utanför skolan när jag väl kommer hem. Dessutom har jag ju flyttat stora delar av mina teckningsmaterial etc. till skolan. Istället passar jag på att utforska det lilla biblioteket vi har på skolan. Det är verkligen inte stort men de böcker som finns där är väl utvalda och relevanta till programmen som är på skolan. Jag hittade den här lilla bedårande boken som jag bara var tvungen att låna. Vem vill inte läsa om 101 olika tartan rutor och deras traditioner etc. och titta på charmiga illustrationer ifrån 1945?

0 comments:

Skicka en kommentar