Gudrun Sjödéns jubileumsvisning

Idag var klassen inbjudna till Gudrun Sjödéns jubileumsvisning till 35 år i branschen. Visningen hölls i Rosendals trädgård, som förövrigt verkar vara en helt fantastisk plats att besöka under vår och sommar halvåret. Det var trevligt att få sittplats, på första raden, och en goodie bag som faktiskt innehöll några riktigt fina saker men självklart var ju själva visningen viktigast. Och jag måste säga att jag var positivt överraskad. Självklart var det mycket färg, mönster och lager på lager men det var tilltalande bitar av kollektionen, bl.a. dem som gick i svart & vitt. Dessutom var det väldigt fint stylat av Robert Rydberg. 

Jag hade ingen ordentlig kamera med mig och det där med att fotografera objekt som rör på sig är ju inte min starka sida. Men jag gjorde åtminstone ett tappert försök.





Det går mycket bättre att fotografera stillastående saker men vet ni vad, jag ska faktiskt gå en fotokurs så det kanske blir ändring på det om ett tag!

1 comments:

Anonym sa...

Verkar som att vi satt på samma länga! Jag satt dock längst nere vid änden, på andra raden.

Skicka en kommentar