Att fylla 20


Ja stackars läsare, ni kan ju knappast ha missat faktumet att jag fyllde år för ett tag sedan då jag gjort flera inägg om alla fina presenter jag fått och här kommer ännu ett för i helgen var jag hemma hos min kära familj och höll släktkalas. Inte nog med att jag fick träffa hela min fina släkt på en och samma gång och att vi åt en väldigt massa god mat så fick jag ju ännu fler presenter. Den absolut finaste är nog den gigantiska boken Northern Women in Chanel. Den mest praktiska är den lilla vita lådan aka. Time Capsule och förhoppningsvis kommer jag aldrig behöva fälla tårar ifall min dator skulle kollapsa. Men den roligaste, och mest oväntade presenten var klart de goda skaldjuren jag fick av dem i släkten som är fiskare.


När jag kom hem väntade en tom lägenhet eftersom den finaste jag vet åkt till Las Vegas. Men det väntade ytterligare ett litet paket till mig. Dock var det inte oväntat då det är kurslitteraturen till Historia, Teori och Kontext kursen vi läser detta året men vem säger nej till bokpaket när de så snällt landar i brevlådan? 

0 comments:

Skicka en kommentar