Svansjön


I torsdags var jag med Katja (som förövrigt har en mycket söt blogg som ni hittar här och under mina länkar till höger) på utomhus bio i en av Stockholms fina parker. Vi trotsade regnet och gav oss iväg med picknickkorgen packad. Vi hade ju båda egentligen redan sett Black Swan, men vem säger nej till en liten dos Svansjön i kombination med lite picknick? Inte vi åtminstone.

Jag kan inte bestämma mig ifall jag är lite ledsen eller inte över att mina föräldrar aldrig tvingade mig att dansa balett, antagligen inte eftersom det är så otroligt mycket hårt slit och övning, men ack så vackert det är!
Filmen fick mig att bli lite inspirerad till ett par svanskor som jag inte hade tackat nej till att ha på en hylla här hemma, dock kanske inte att ha på mig för jag har kommit fram till att jag uppskattar snygga skor bättre när jag inte har dem på mig haha. Jag tror det till en stor del beror på att jag inte vill förstöra skor utan helst vill bevara dem i nyskick för alltid, och kanske lite för att jag inte anser mig vara speciellt bra på att vandra runt i allt för höga klackar. Så egentligen kanske jag borde se till att ändra på det...

0 comments:

Skicka en kommentar