Lite förnyelse




Jag tyckte att det behövdes lite förändring så jag har satt ihop en ny header som förhoppningsvis känns lite mer relevant till vad det är jag pysslar med. Inte för att jag inte dricker te längre, men let's face it, jag skriver ju inte direkt om vilket te jag har druckit till frukost ^^. 


Det är ju alltid lite trixigt med just headern eftersom den representerar hela bloggen samtidigt som den ska vara personlig och fin utan att man tröttnar på den. Jag är inte riktigt säker på att jag har träffat helt rätt men den får hänga med ett tag tills jag får för mig att kanske ändra igen. Vad tycker ni?






Edit:
Den nya headern höll i några timmar. Som ni ser så blev det en annan i alla fall och jag hoppas den håller lite längre. Jag kände att det var lite over the top med den förra.

0 comments:

Skicka en kommentar