Blandade semestertrevligheter


Nu har jag scannat in lite av bilderna jag tog med min instax i måndags. Det är alltid lika trevligt med polaroids som man kan glädjas åt direkt! ^^ Jag kommer även få fler bilder av Frida då jag ska få ta del av de färdiga, riktiga fotona som vi har på utställningen så då kommer såklart även ni här kunna få se lite av dem. Tills dess så får ni nöja er med att titta lite på de högst okreativa sakerna jag har sysselsatt mig med under veckan hemma i Kungälv.


Bland annat har jag varit ute hos min mammas släkt för att äta oförskämt mycket kräftor eftersom jag är så lyckligt lottad att ha en morbror som är fiskare. Min kära mormor hade dessutom en skattgömma av stickor som hon inte använde som jag snällt tackade och tog emot med öppna armar. Jag är ju egentligen inte klar med min röda kofta som jag började på i vintras men jag har faktiskt börjat på ett nytt projekt, en mörkbrun snodd att ha om halsen till hösten. För nu längtar jag snart efter höst och vinter när man kan krypa in under filten i soffan, dricka te och mysa. Men det yttrar jag ju såklart inte högt för det är ju lite kvar på sommaren än ^^

0 comments:

Skicka en kommentar