Buttons to everyone


Lite småpyssel blev det i helgen då jag knåpade ihop ytterligare några knappörhängen (varav ett blev fastlimmat i bordet) och ett likadant armband som jag gjort tidigare fast i grått. Ligger jag i så kanske jag gör ett av varje färg av banden vi har på jobbet haha.

Veckan som kommer tänker jag till stor del ägna åt att teckna, sy och försök till att plöja igenom några av de sömnads- & mönsterkonstruktionsböcker jag köpt på mig på sistone. Det kvarstår att se hur mycket av det hela som jag hinner med, men eftersom Robin är strängt upptagen med jobb och sedan flyger iväg på långresa igen så har jag ju endel tid över här hemma till just sådana där saker jag planerat att göra länge. Det är ju så lätt att planera in en väldans massa saker man ska göra men sedan är det svårare att hitta tid till att genomföra alla planer och projekt.

0 comments:

Skicka en kommentar