Ready for school


Medan andra skolbarn köper nya block, pennor och suddigum inför skolstarten går jag loss på syavdelningen och unnar mig lite nya grejer som är essentiella om man ska skapa i tyg. Dock har jag en känsla av att jag även kommer vara på Matton inom kort och köpa nya pennor och block precis som alla andra. Men nu känner jag mig lite mer redo inför skolan åtminstone. På måndag börjar det! Det är nervöst och jag får ibland en liten dipp då jag tvivlar på min egna förmåga och om jag kommer att klara det. Jag känner mig lika nervös, liten och hoppfull som när man skulle börja grundskolan. Skillnaden är att nu står jag på egna ben, jag är inte liten längre och det är helt upp till mig att visa att jag kan klara av det mesta och jag ska försöka göra det så galant som möjligt! ^^

1 comments:

Rebecca Ral sa...

Jag tror säkert att de flesta känner samma sak, det gör jag i alla fall :) ! Men som sagt det är upp till en själv att bevisa att man klarar av detta men det är tur att alla börjar på samma nivå :) Vi ses på måndag hoppas jag. Kram Rebecca

Skicka en kommentar