Sista Chansen!


Igår hade vi vår sista krokilektion så då var det något lite extra, två krokimodeller samtidigt! Det var definitivt annorlunda och lite svårt att hinna med att teckna allting. Men det var verkligen bra och lärorikt! Speciellt med tanke på att vi nästan uteslutande haft kvinnliga modeller så kändes det bra att ha fått med en man också på ett hörn.

Dessutom hade jag individuell mappgenomgång med tecknkningsläraren Kim vilket var ypperligt trevligt. Kim är så snäll och ger riktigt bra tips. Jämfört med mina andra handledningar så var jag faktiskt lite nöjd med mig själv efteråt. Det är självklart att man inte bara ska gotta sig i det possitiva för man kan alltid utvecklas! Men ibland är det skönt att få lite bekräftelse och possitiv kritik från duktiga lärare. Speciellt då jag kämpat under året med att verkligen utvecklas då jag kännt att jag har varit så långt efter alla andra. Det är inte lätt att alltid känna att man inte presterar tillräckligt och inte producerar en enda bra teckning på en hel lektion. Men Kim tyckte helt annorlunda vilket gjorde mig väldigt glad! Jag säger inte att den kritik jag fått innan har varit dålig, långt ifrån men trevligt är det när man känner att man gjort något bra ^^

0 comments:

Skicka en kommentar