Back up plan

bild: tumblr.com

Den otroliga tidspessimisten som jag är så har jag varit ute i god tid i år igen. Men det är skönt att kunna säga att ansökan till Högskolan är avklarad för min del och sedan stryka det ifrån "att göra"-listan. När man tittar i min kalender så är varenda liten grej uppskriven och inplanerad för att allting ska hinnas med i god tid osv. Men jag gillar att vara ute i god tid, hellre förtidig än försent tänker jag. Kurserna jag har anmält mig till är lite olika distanskurser i färglära, modevetenskap och litteraturkurser på SU så nu kommer jag inte stå helt sysslolös till hösten oavsett hur det går med resten av ansökningarna. Det är ju alltid bra att ha ett alternativ B, eller C...

1 comments:

g sa...

nästa skolår ses vi oftare, jippie!
är också igång med mina arbetsprover och diverse sökningar..
undrar hur det blir.
håller tummarna för oss!

Skicka en kommentar