Tuyet.N


Då var jag klar med min hang tag uppgift. Redovisningen är på måndag så vi får se hur den går, men det var skönt att göra klart den innan jag åkte hem till mina föräldrar i Kungälv. Så nu i helgen njuter jag av lite ledighet och kärt sällskap. Fast jag har självklart med mig både skissbok och stickning ^^

Egentligen skulle min hang tag vara med ett glansigt plastprint och relief, ni vet ett sådant print med lite glansig yta. Men jag har ingen aning om det går att fixa på min lilla skrivare så jag gjorde så gott det gick med det jag hade. Det som saknas nu är ju något att sätta mina hang tags på. Kanske jag borde plocka upp symaskinen från golvet och sy lite? Fast nu är det ju trots att massa arbetsprover som ska göras så symaskinerna är förpassade till golvet just nu för att bereda plats åt allt annat kreativt som måste poppa ut ur mitt inre innan maj.

3 comments:

Anonym sa...

fint och fint typsnitt!
åh vad jag hoppas att vi ses på beckmans till hösten! :)
// Johanna

Nhina sa...

Ja jag hoppas verkligen att vi ses till hösten! ^^

Anonym sa...

Surprisingly the new browser I am using now has an automatic function of translation! I am be able to understand what it is talking about !

Is this "Tuyet.N" your own brand? _STELLA

Skicka en kommentar