Tunnelbanepyssel


Om ni ser en knäppis som sitter och syr på ett stort stycke svart tyg på tunnelbanan så är det jag. Som endel av er vet så är jag väldigt mån om att utnyttja all den tid jag har till förfogande, och när man då sitter i 20 minuter på tunnelbanan kan man ju lika gärna göra något vettigt av det. Förut pluggade jag japanska eller stickade, nu syr jag aftonklänningar haha!

Självklart förespråkar och föredrar jag ju självklart att jobba hemma vid ett ordentligt arbetsbord osv. Men uppgiften med Trinitys aftonklänning innehåller massor med handsömnad som kräver endel tid. Tyvärr är resultatet av att sy på konstiga platser och i konstiga arbetsställningar att jag har en konstig träningsvärk i min vänster arm. Men lite krämpor får man stå ut med för att uppnå resultat!

0 comments:

Skicka en kommentar