Trinity project




I måndags var det redovisning av "Red Carpet" uppgiften vi fick av Annika och Bea. Det gick ju ut på att skapa en aftonklänning till en karaktär eller skådespelare så jag valde Trinity från The Matrix. Jag sydde som en galning dagarna innan och hann klart tillräckligt mycket av klänningen för att den skulle se snygg ut på bild åtminstone. Men jag fick lite blandad respons när jag visade upp den så jag vet inte vad jag tycker om den längre. Jag försöker smälta det och ta till mig det jag kunde gjort bättre. Istället lägger jag nu ner all min energi på arbetsproverna vilket är långt viktigare. Så nu är det arbetsproverna till 100% som gäller.

Imorgon ska vi ha introduktion till fotografering, vilket känns som att få en crash course till läkarlinjen, eller något i den skalan åtminstone. Fotografering är ju långt ifrån min starka sida. Dock är jag säker på att det kommer bli en erfarenhet!

0 comments:

Skicka en kommentar