Påskharen kom med lite arbetsglädje


Påsken har bjudit på fantastiskt fint väder. Tyvärr har jag inte kunnat njuta av det något vidare, förutom en kort promenad till affären idag eftersom jag isolerat mig hela påsken och jobbat med arbetsprover och broderi. Men jag har känt vårvindarna och den fina morgonsolen genom fönstret!

Så det har inte blivit så mycket påskfirande för min del men jag hoppas att alla andra har haft en fin påskhelg. Något jag åtminstone har lyckats med är en färdig line up till en av ansökningsuppgifterna till Beckmans! Nu är det bara resten som återstår haha. Nej men det går framåt och förhoppningsvis så kommer jag hinna tills den 26e maj när allt ska skickas in, förhoppningsvis...


1 comments:

Anonym sa...

så jäkla snyggt!

kram från Johanna W

Skicka en kommentar