En bra dag


Inte alla dagar är fyllda av prestationsångest och förtvivlan. Idag har faktiskt varit en ganska bra dag och jag har haft ett bra arbetsflöde vilket har resulterat i att jag har fått gjort mycket. Inte nog med att bläckpatronen kom supersnabbt till Matton som jag var iväg och köpte så har jag hunnit långt på min line up som äntligen börjar bli klar till mönsteruppgiften Virtuellt & Verkligen för Beckmans. Åh så mycket ångest och omarbetning den uppgiften har varit med om ^^


Min lilla runda på stan skulle egentligen innefattat en titt på fotoutställningen på Kulturhuset men den var ju stängd på måndagar. Däremot hade jag lånat Robins fina Diana som jag fotade lite med. Det känns skönt på ett sätt att fotografera analogt för man kan inte se hur bilden blir så det ju en överraskning när man väl framkallar rullen.

0 comments:

Skicka en kommentar