Mini update

Denna veckan är en fullspäckad en må jag säga!
I måndags var det första kvällen på Beckmans. Vi är 15 tjejer i min klass i åldrarna 19 till 28. Alla verkar duktiga och det ska bli jätteroligt och lärorikt att jobba med dem under det kommande året. Vår lärare, Annika, är också en intressant person som har gjort mycket i livet!

Vi fick en uppgift att göra ett kollage och jag fick temat "Monarki" så jag pillade ihop ett kollage tills på onsdagen som jag tyvärr inte hann ta en bild på när det var färdigt. Så ni kan tyvärr inte få se det för vi har redan bytt kollage med varandra eftersom vår nästa uppgift är att skapa en höstkollektion för 2011 utifrån någon annans kollage. Så nu bli det brainstorming och inpirationsresearch!

Onsdagen innebar även välkomstdag på universitetet men det var mest rörigt enligt mig. Idag ska jag på första riktiga engelska lektionen så det ska bli intressant. Däremot ser jag inte fram emot att försöka få ut mitt universitetskort ifrån Helpdesk eftersom varenda ny student ska skaffa ett. Igår var det så lång kö att nummerlapparna tog slut.

Detta var en bildlös mini uppdatering av vad som händer just nu och jag ska försöka hålla er uppdaterade om arbetet med kollektionen.

2 comments:

the Stains of Fashion sa...

NHINA! vi vill se mer bilder av det du gör! närmre tittar TACK! haha alltid lika kul att se när du är så ambitiös som du alltid är! :D

Nhina sa...

Haha jag lovar att vara bättre på att ta kort! Anlednignen till att jag inte kunde fotografera kollaget var att det blev klart någon timme innan inlämning bara och jag hade inte någon kamera i närheten. Men så fort jag får tillbaka det så ska jag visa!

Skicka en kommentar