Helg på Beckmans


Ikväll blir det specialarbete på Beckmans. Alla tre klasserna, mode, form och grafisk ska tillsammans göra något hemligt specialuppdrag (det har ryktats om sång och dans...). Så från fredag kväll till lördag eftermiddag befinner jag mig på Beckmans. I veckan har vi haft plaggskisslektion och kroki. Det är väldigt roligt med kroki och jag funderar på att försöka hitta en kvällskurs en gång i veckan eller så. Som hemuppgift ska vi göra plaggskisser på nio enkla basplagg samt en mall till att kontrollera proportioner.


I onsdags skrev vi på lägenhetskontraktet på lägenheten på Studenthemmet Tempus. Från och med den 1a oktober kommer vi bo på Beckombergavägen 5 i Bromma ^^
Så idag har jag och Robin börjat packa och det står lådor i hela hallen. Men det ska nog gå bra och jag kan inte beskriva med ord hur skönt det känns att ha en ordentlig lägenhet!

0 comments:

Skicka en kommentar