Surprises


I onsdags var det kroki och jag måste erkänna att jag börjar tycka det är rolig med lite färg och penslar. Dock ligger mina skills med penslar fortfarande knappt över dagis nivå. Men för stunden är det väl bra att det är roligt ^^

Druuumroooll...
Se och häpnas, men jag har faktiskt sytt klart en kjol! Det är inte illa med tanke på att jag inte sytt sedan i september. SEPTEMBER, jag erkänner inte det där för mig själv egentligen. Så därför var det på tiden. Det är en jätte enkel svart baskjol mest för att förnya lite i garderoben och jag behövde en ny svart kjol. Dock har jag trots Robins noga instruktioner, fått grepp på det där med kurvor och vitbalanser i Photoshop så jag skyller på att det är anledningen till att man inte ser kjolen så bra.



Sedan placerade bervbäraren något mycket trevligt i vår brevlåda igår, ett finfint paket från finaste Greta. Det är aldrig fel med små överraskningar och vi tackar båda två för den söta chokladen Greta! ^^

2 comments:

Joe sa...

Dina skills är låååångt bättre än mina ^^'
Så, vad var det i paketet? :P

Nhina sa...

Tack Joe! ^^ Det var minipraliner till mig och "Öl Robin" ^^

Skicka en kommentar