Paradise Bird


Idag var det ju då redovisning på kollektionerna som vi jobbat med de senaste två veckorna och för en gångs skull så var jag klar med flera timmars marginal. Pust!


Dessutom blev jag relativ nöjd. Mer nöjd än vad jag har varit med några av mina tidigare kollektioner åtminstone. Kanske är det så att jag har börjat ta in lite nytt och lärt mig saker ifrån Beckmans. Det är ju ett stort, efterlängtat, plus må jag säga. Det kan definitivt behövas nu när ångesten, stressen och förhoppningarna inför årets antagningsprover blir allt mer påtaglig. Men än har man ju så mycket att lära att jag bara inte riktigt vet hur jag ska hinna lära mig, ta in allt och så utan att behöva lägga tio år på det. Fast det kanske är just det som behövs. Det där är väl en gåta som man får lista ut efterhand.


1 comments:

Unknown sa...

Hej Nhina!

Du har ju lyckats riktigt bra enl min åsikt, jag hoppas och tror på dig... lycka till med dina antagningsprover!

Kram från
Anneli

Skicka en kommentar