Tyger, tyger, tyger

Den kommande helgen ska spenderas hemma hos mina kära föräldrar för att fira min och min brors födelsedagar. Så dagen har mestadels spenderats på mjölktåget ner till Göteborg.
Jag förundras fortfarande alltid över vilken markant skillnad det är över Göteborg och Stockholm.


Att vara i Göteborg kräver ett besök på Myrins tyger, även om besöket idag mest var för att träffa Lisa. Det blev en snabbuppdatering om Spanienresor, hackning av datorer och annat diverse som hänt på senaste tiden. Dock är det oundvikligt att komma ut från Myrins utan något med sig. Fast jag kan ju åtminstone försvara mig med att allt är noga planerade inköp. Åtminstone vad jag ska göra av det, dock inte när. Jag tyckte helt enkelt att jag inte hade tillräckligt många syprojekt på lager så jag införskaffade mig några nya. För jag skulle aldrig erkänna att jag har för mycket att göra, aldrig. Det är väldigt typiskt mig. ^^

Även om det blev en kort vecka i Stockholm har jag hunnit med att jobba min första heldag på Sidencarlsons, börja träna bujinkan (efter tre långa års uppehåll) och sy lite. Men syprojekten håller jag på lite till och visar er på måndag om det blir klart till dess.

2 comments:

Cocco sa...

Nu får jag ju lite dåligt samvete här ;/ Men jag säger som Gaga, "vi kan sova när vi är döda!".

iiiiiiiiiih imorgon skriver vi kontraktet!

Nhina sa...

Men nej det får du inte ha! Det var inte så jag menade. Jag gillar att ha saker att göra och jag tycker det ksa bli jätte roligt att göra allting, inklusive din kjol ^^

Åh grattis grattis! Vad roligt att ni har fått lägenhet!! ^^

Skicka en kommentar