Ett jobb!

Idag har jag riktigt bra nyheter att leverera. Nu är det slut med att dela ut CV och uppdatera arbetsformedlingen.se för jag har fått ett jobb!

Igår var jag ju på intervju men efter det var jag i en tygaffär som heter Sidencarlson på Drottningatan. Idag ringde de upp mig och berättade att de hade fått återbud från en av sina nyanställda och att de därför hade en tjänst ledig. Så klockan fyra befann jag mig på Drottningatan och en kvart senare kommer jag ut med ett schema i handen och från och med måndag kan jag gå att finna lite då och då på Sidencarlsons och även i deras affär i NK huset. ^^

12 comments:

Moa sa...

GRATTIS SÖTASTE!!!! är väldigt glad för din skull^^

Nhina sa...

Åh tack så mycket!! Du är så snäll ^^

Anonym sa...

Grattis :)

Nhina sa...

Tack så mycket! ^^

Cocco sa...

GRATTIS Nhinis!! Är så glad för din skull :)

Nhina sa...

Tack så mycket Cocco!! ^^

Unknown sa...

Tänkte nog att det skulle lösa sig för dig, grattis.... du komer att göra ett bra jobb, kramar
Anneli

Nhina sa...

Tack så mycket Anneli!Vad glad jag blir ^^ Ja vi får hoppas att de blir nöjda med mig.

Unknown sa...

Hej igen!
Klart dom blir nöjda med dig!
Är det som vikarie, hel eller halvtid, jag blir alltmer nyfiken..... Får skicka Jimmy dit när han är i sthlm, vilket han ju är ofta.
Fick ni pratat med varandra förresten, glömt fråga Jimmy?
Kram på dig, nu får jag ta mig ett ärende till huvudstaden så jag får kolla in ditt jobb också, kram igen
Anneli

Nhina sa...

Anneli: Ja jag trivs väldigt bra på jobbet! Idag har jag jobbat min första hela dag. Men jagä r timanställd och kommer jobba tisdagar och varannan fredag. Sedan kommer jag jobba lördagar i oktober/november också. Men from. den 7 september kommer jag jobba i deras affär inne i NK huset på 3e våningen. Så om du har vägarna förbi så ^^

Ja jag och Robin, eller ja mest Robin pratade med Jimmy. Han gav oss massor med bra information och hjälp!

sofie sa...

GRATTIS!!! vad kul!!
Tänkte jag skulle göra en länk till din blogg från min, så att andra också kan få lite inspiration av allt du syr. duktiga du!!

Nhina sa...

Tack så mycke Sofie! Vad glad jag blir! Jag lägger till dig blogg i min lista också.

Skicka en kommentar