Skogås, nästa

Då var det äntligen fixat och klart. Den 1a augusti flyttar jag och Robin in i en liten lägenhet i Skogås, Huddinge utanför Stockholm. Nu är jag riktigt glad och peppad för att flytta. De två veckor som är kvar innan det blir till att packa in flyttlasset kommer antagligen att susa förbi men jag hoppas att jag hinner med att packa och sortera allt som ska med.


Men det blir inte bara packa och slänga gamla saker för min del. Trots att jag slängde massor med gamla stuvbitar så räddade jag några för att bl.a. sy ett fodral till min blygsamma samling sminkborstar. Kanske inte mitt livs bästa skapelse men det duger när man byter boplats någon gång i veckan eller så. Dessutom hittade jag massa oavslutade projekt bland tygkassar och lådor som faktiskt är värda att avslutas, bara jag får tid till att göra det. Så snart kanske ni får se en tre år försenad väska med tårtbroderi eller liknande.

2 comments:

Evelina de Nets sa...

Åh, jag tycker att ditt fodral blev himla sött!

Nhina sa...

Tack så mycket! Vad glad jag blir ^^

Skicka en kommentar