Laptopcase

Senaste tillskottet bland mina färdiga projekt är ett laptopfodral till min otympliga och tunga dator (som slog personligt rekord i dålig batteritid, 20 minuter). Egentligen är den för tung för att bära runt i handväskan men om man inte känner för att ta på sig sin charmiga datorryggsäck jämt så kan det vara bra att ha alternativet handväskan ibland.
Sakta men säker betar jag av grejerna jag vill få gjort. Klänningen jag sydde till Myrins är också klar och jag ska försöka få ett bra fotografi på den imorgon. 

En sak som tyvärr inte hamnar under kategorin '"färdiga saker" är en lägenhet i Stockholm. Kan man bli mer desperat än vad jag och Robin är? Jag menar vi är öppna för allt så länge vi kan få flytta in trots att vi är studenter, vilket verkar vara lika med pesten för många hyresvärdar. Jaja, man får väl inte förtrösta än för det är ju trots allt en månad kvar eller så. Men om någon har en lägenhet i Stockholmsområdet till övers så maila gärna nhina.svensson@hotmail.com!

0 comments:

Skicka en kommentar