Mademoiselle Rosa


Stoff och Studieteckning med Kim är verkligen roligt! Det känns skönt att jag äntligen börjar uppskatta det ordentligt. Jag har alltid gillar själva ämnet och Kims lektioner, det är mest min egna svaga prestation som jag tampats med. Men jag känner att allt slit börjar ge resultat och det är ju bra.

Nu är det allvar. Imorgon är det öppethus på Beckmans för alla som vill komma och se på lokalerna, veta lite mer om utbildningarna osv. Samtidigt släpps antagningsproverna. Spännande må jag säga. Det ska bli intressant att se vad de har kokat ihop i år och förhoppningsvis kommer de vara inspirerande så att man genast sätter igång med ansökningen. Men det återstår att se tills imorgon. Väl inplanerat så åker jag och mamma till Berlin på torsdag så det blir kanske en inspirationsresa! ^^

0 comments:

Skicka en kommentar