Väskan


Här är det färdiga resultatet av min väska som jag gjorde till Kim Jong Il (på låtsas ^^).
Min tanke var att försöka skapa en väska till privatpersonen Kim Jong Il, en person som man inte vet så mycket om. För vad är han mer förutom Nord Koreas ledare? Jag försökte sätta honom i situationen när han måste gömma sig ute i skogen i en månad p.g.a. dödshot eller liknande. Vad skulle han ha med sig då och i var för slags väska skulle han packa i?

Som sagt innan var detta projektet även ett där vi skulle jobba med händerna, och skapa utav saker vi hittade på marken. Så förra veckan var vardagsrummet fullt av tidningspapper, tapetklister och löv. Det färdiga resultatet var dock väldigt ömtåligt och bräckligt men jag lyckades få med det på tunnelbanan till skolan åtminstone!

1 comments:

Anonym sa...

What's this? Haha! Look nice! I have good news: with your help I pass the Swedish course and got a C! Quite exciting! --stella

Skicka en kommentar