Hem ljuva hem


Äntligen lite fler bilder på vårt fina nya hem! Det saknas fortfarande en gardinstång i köket och tavlor på väggarna men annars har vi lyckats komma till ro riktigt bra här i vår nya lägenhet.


Sovrummet är i ett tillstånd nära kaos just nu så det får jag visa en annan dag när det är i presentabelt skick. Att sy har jag inte hunnit med på riktigt länge så jag känner att det riktigt kryper i fingrarna av abstinens. Är jag beroende tro? Lite tröst är det dock att sticka och virka så jag håller på med en halsduk och en basker i järneksgrönt.


I fredags var det klassfest med Beckmans och tjoho för att det inte var åldersgräns idag haha ^^
Först var vi hemma hos Olivia vid Fridhemsplan som hade arrangerat mysigaste och trevligaste förfesten jag någonsin skådat, med ostbricka, lax & tunnbrödsrullar, godis etc. Sedan bar det av ut till Grafiska kolan som hade "Hitta Nemo" fest. En ypperligt trevlig kväll och för engångs skull frös jag inte påvägen hem tack vare min mysiga ullkofta som jag köpte på Benetton.

Nu ska jag åka in till Centralen för att hämta upp söta Greta som ska bo under min säng några nätter. Det ser jag fram emot må jag säga!

2 comments:

Jimmy sa...

Grattis till den nya lägenhetn. Ser fint och trevligt ut.

Nhina sa...

Tack Jimmy! Det känns så skönt att ha ordnat med boendet ordentligt för en lång tid framöver ^^

Skicka en kommentar