Paris Menswear's Fashionweek 2012

Issey Miyake

Igår ägnade vi nästan hela dagen åt att gå på visningar då det är Menswear fashionweek här i Paris just nu. Det var en helt fantastisk dag då vi fick möjlighet att se Issey Miyake, Rick Owens, Viktor & Rolf och Yohji Yamamoto. Bilderna lämnar ju endel att önska då de är tagna med min iphone (jag lyckades nämligen glömma kameran på hotellet), så vill ni se ordentliga bilder rekommenderar jag er att titta någon annanstans. Mina favoriter var Issey Miyake och Yohji Yamamoto. Yamamotos visning var helt underbar och vi alla var hänförda av den efteråt. Idag gick vi på Juniya Watanabe som inte var fy skam heller men då hade jag min ordentliga kamera med mig. Dock har jag ju ingen sladd till den så de bilderna får vila på kameran tills jag kommer hem.

Issey Miyake


Yohji Yamamoto

Yohji Yamamoto

0 comments:

Skicka en kommentar