The Imaginarium



I måndags hade vi redovisning av vår stora terminsuppgift: Wunderkammer (Mitt Universum). Mitt universum, omdöpt till The Imaginarium, var ju främst dokumenterat i den fina skissboken jag beställde ifrån Bookbinders Design som ni kanske minns. Projektet var ju väldigt långt och jag måste erkänna att den faktiskt hamnade lite i skymundan av alla andra pågående projekt så jag hann inte alls så mycket som jag hade tänkt att jag skulle ha gjort. Men i vilket fall så lyckades jag ändå komma en liten bit med att bygga upp mitt egna universum. Det blev mycket collage, texter, citat, lite burkar med föremål och glitter i och till och med en liten Spotifylista. Att utforska sin egna designeridentitet och bygga upp en grund att stå på är ju något enormt och konstant föränderligt så detta är ju bara början men jag tänkte att jag ska visa er två av uppslagen ifrån mitt Imaginarium åtminstone.


0 comments:

Skicka en kommentar