En peu de Paris


Godkväll kära läsare. Då jag saknar kamerasladd kan jag inte föra över och visa er det Paris som jag upplever just nu. Tyvärr är det även så att jag inte kommer kunna berätta mer om projektet med Khadi & Co. som vi är här och arbetar med på grund av order ifrån högre positioner. I sinom tid kommer jag kunna berätta mer, och visa bilderna på plaggen som jag har gjort, men det är först efter vissa event som ska ta plats här i Paris. Jag kommer dock kunna göra ett litet inlägg om själva Parisvistelsen, som är underbar, och tills dess så får ni se en liten bild på vårt minst sagt färgglada hotellrum. Färgskalan går i gult, orange och rött i väldigt klara färger så det saknas inte energi i rummet om jag säger så. Imorgon ska vi ge oss ut och upptäcke ännu ett stycke av finaste Paris.

0 comments:

Skicka en kommentar