Furry Friends

Den senaste veckan har jag haft fullt upp och inte varit hemma så mycket. Istället har jag varit hos Jenny och skissat, sytt och experimenterat inför utställningen vi ska ha på F12 den 1a augusti.

Aldrig förr har jag gjort ett samarbete som varit så givande och roligt på en och samma gång. Tidsschemat är tajt men det är då man presterar som bäst enligt mig. På tisdag ska vi ut till Skarpnäck fär att fota med vårt duktiga team av furry friends, haha nej de är inte speciellt pälsiga, men däremot är våra kreationer det! Här kommer en liten sneak peak på vad vi åstadkommit än så länge. ^^

För att se allt i sin helhet, och inte bara lite accessoarer får ni snällt komma på vår vernissage den 1a augusti. Jag kommer skicka inbjudan så snart som möjligt! ^^



0 comments:

Skicka en kommentar