The Imaginarium


I tisdags var jag lite extra lycklig för då hämtade jag ut den här boken. Det är min specialbeställda skissbok ifrån Bookbinders Design som jag ska använda till vår stora terminsuppgift. Uppgiften sträcker sig, som namnet antyder, ända till i januari när höstterminen officiellt slutar. Vi ska skapa vårt egna universum. Helt fritt och utan gränser får vi skapa vår egna värld hur vi vill, utifrån vad som helst och fylla den med allt det som vi själva vill ska finnas där. Kan det bli roligare än så här? Jag är väldigt entusiastisk och ser verkligen fram emot hur den här uppgiften kommer växa fram under de kommande månaderna. Jag ska ju självklart inte bara fylla min skissbok men exakt hur det kommer att se ut i slutändan får ni se om två och en halv månad.

3 comments:

Fröken Cocco Sohl sa...

Fan vilken häftig uppgift! :D Jag hade ju dock fått enorm presationsångest inför något så stort.. Är redan nyfiken på ditt resultat!

Nhina sa...

Åh vad roligt att du tycker det! Jag ska försöka göra någorlunda regelbundna uppdateringar av lite det jag gör ^^

räven sa...

åh boken är så sjukt fin. w0w

Skicka en kommentar