sommarlov och sånt


Det har ju hänt lite saker de senaste dagarna och egentligen kan jag knappt fatta det riktigt att min framtid är säkrad för 3 år framåt. Idag kom jag på mig själv att tänka på hur jag borde sätta ihop en portfolio till skolor i London till nästa års ansökan, tills jag kom på att det inte behövs. ^^

En ordentlig uppdatering med lite alster och sånt har det varit sparsmakat av under senaste tiden så jag tänkte bara snabbt visa lite av det jag gjorde medan jag var ledig i början av månaden. Grejen är den att jag var kreativt utmattad (?) efter en mycket arbetsam vår så det var mer lösa skisser och tanklöst kladd. Men samtidigt lite tankar på höstgrejer. Från början hade jag en vag tanke om att delta i Showupfashion och jag började med kollaget, men resten av inspirationen infann sig aldrig riktigt så det rann ut i sanden. Vilket är olika mig att göra, men låt mig säga så att semestern var väldigt lugn och stillsam så det föll mig inte in helt enkelt. Kanske var det lika bra det då jag måste ha fulladdade batterier till den intressanta hösten som kommer!

0 comments:

Skicka en kommentar