Antagning

Jag har kommit in på Beckmans! ^^

//Nhina

8 comments:

Anonym sa...

Hej! Grattis!
Jag har inte fått något svar i ännu:( fick du mail eller brev? Kram/ anna

Nhina sa...

Hej Anna!
Jag fick veta via mail men först om några dagar kommer det på papper hem på posten. De skickade via mail idag till de dom kom in tydligen. Håller tummarna att du hör något från dem snart!
Kram

Anonym sa...

konstigt! för de som hade blivit reserver hade också fått mail :( hoppas...

Nhina sa...

Okej det är konstigt. Men har du varit på intervju? För jag antar att det är endast de som varit på intervju som blir reserver eller blir antagna.

Anonym sa...

ja det har jag :) det är därför det är så skumt ! haha ringer dit imorgon! kram

Nhina sa...

Åh men då så! Ja det är nog bäst att ringa och kolla. Ring till Maria Aperia direkt. Hennes telefonnummer finns hemsidan. Hoppas du får ett positivt besked! ^^

Evelina sa...

Åh grattis Nhina! Det var jag som skrev till dig för ett tag sedan och frågade om råd angående vilken symaskin jag skulle införskaffa. Det blev en gammal Bernina som jag fick ärva efter min farmor. Om du ville veta :) Tack för tipsen! Och grattis ännu en gång! // Evelina

Nhina sa...

Till Evelina:
Åh men det låter fint! Fungerar den bra? Jag är fortfarande på jakt efter en riktigt bra gammal Huskvarna men än så länge får jag nöja mig med min moderna.

Tack så mycket! ^^

Skicka en kommentar