Japanloppis & Mappgenomgång




Idag var det Japanloppis på Lava i Stockholm och jag var där som säljare. Jag sålde mest egensydda lolita plagg och accessoarer som jag gjort för längesedan men jag hade även min ullkappa till försäljning, som för övrigt skyltade spå min nyinköpta provdocka. Det kom otroligt mycket folk och jag fick sålt massor med grejer så det var en ytterst lyckad dag och roligt att se att plagg kan få ett nytt hem och bli uppskattade på nytt. Dagen till ära hade jag även tagit på mig en av de få lolita klänningar jag fortfarande har hängade i garderoben.




I onsdags var det sista Beckmanslektionen för terminen och vi tecknade med akvareller och tusch vilket var lärorikt och svårt men ganska roligt! Däremot har jag en lång väg kvar innan jag ens vill kalla mig nybörjare inom området akvarell. Men efter den individuella mappgenomgången med vår lärare så känner jag mig åtminstone lite bättre till mods, vet vad jag ska jobba mer på och jag ser fram emot nästa termin.

0 comments:

Skicka en kommentar