Jullov


Idag har jag befunnit mig i köket och härjat runt med diverse skissböcker, tejp och julklappar. Det har varit så många olika saker samtidigt på senaste tiden att jag inte riktigt hunnit tänka igenom mitt "Imaginarium", alltså den stora terminsuppgiften vi fick för några månader sedan. Men idag har jag klippt och klistrat in lite fler bilder och på så sätt byggt ut mitt universum. Nu letar jag dock efter mer, jag vill lägga till fler saker till mitt universum så som dofter, material och kanske smaker. Så det är fortfarande en del kvar att göra. Men imorgon åker jag och Robin ner till mina föräldrar i Kungälv för att sedan åka vidare till hans familj i Lindesberg så det blir en liten rundresa över julen. Då tänkte jag passa på att unna mig några dagars ledighet och göra klart min pågående stickning. Men känner jag mig rätt så kommer det slinka ner en skissbok i packningen.

God Jul kära läsare, nu drar jag på jullov i några dagar!

2 comments:

Emmi sa...

vad kul att jag hittade till din blogg. jag tänker själv söka till beckmans nu till hösten och tycker det är kul att få läsa lite om vad för typ av uppgifter ni får osv :)

Nhina sa...

Åh lycka till med arbetsproverna! Hoppas du finner mina inlägg givande. Jag spoilar ju ganska friskt om vad som försiggår på skolan osv. så det är bara att ta för sig ^^

Skicka en kommentar