Beyond Retro


Beyond Retro har initierat en tävling där vi på skolan blev inbjudna att delta och självklart kunde jag ju inte låta bli att anmäla mig. Tävlingen går ut på att man ska göra remakes och nytolkningar av plagg som vi fått hämta ut hos Beyond Retro. Idag var vi där och fick välja och vraka bland en mängd roliga och nostalgiska plagg. Det var fritt fram att plocka på sig, så länge man använder plaggen i den slutgiltiga designen. Det var inte det lättaste att på momangen hitta "rätt" inspiration och man oroade sig för att man tar med sig fel plagg hem i kassen. Men det blev två stora kassar med grejer som jag hoppas kunna pussla ihop till något intressant. Den 15e mars är det vernissage, men jag återkommer med mer information så fort jag vet mer.

0 comments:

Skicka en kommentar